Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності
КМУ ПОСТАНОВА 10 січня 2019 року № 11 Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері дошкільної освіти та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою якості освіти
- наказ МОН «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»від 13.05.2015 № 520/26965
- наказ ДСЯОУ «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»від 30.11.2020 № 01-11/71
- Додаток до листа МОН від 27.07. 2022 № 1/8504-22 Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році
ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ ВІД 10 ЛЮТОГО 2020 РОКУ № 154-34437
Наказ МОНУ від 09.01.2019 №17 Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту в ЗЗСО
Методичні_рекомендації_внутрішня_система_забезпечення_якості_освіти_ЗДО
Додаток 1. Критерії_індикатори_самооцінювання_ЗДО_2021
Додаток 1
до Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти
Орієнтовні критерії та індикатори для самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу дошкільної освіти
Вимога/прав ило організації освітніх і управлінських процесів у закладі дошкільної освіти |
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Методи збору інформації |
1 | 2 | 3 | 4 |
І. Напрям оцінювання «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» | |||
1.1. Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці | 1.1.1. Будівлі, приміщення, споруди, обладнання і територія закладу дошкільної освіти є безпечними, доступними та комфортними | 1.1.1.1. Улаштування території закладу дошкільної освіти та розташування основних приміщень є раціональним та безпечним | 1.1.1.1. Спостереження (освітнє середовище) |
1.1.1.2. У закладі дошкільної освіти забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі | 1.1.1.2. Спостереження (освітнє середовище) | ||
1.1.1.3. У закладі дошкільної освіти забезпечуються розумні пристосування для дітей з особливими освітніми потребами (у разі наявності таких дітей) | 1.1.1.3. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування батьків) |
||
1.1.1.4. У закладі дошкільної освіти облаштовані та використовується ресурсна кімната для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами (у разі наявності) | 1.1.1.4. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||
1.1.1.5. У закладі дошкільної освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно- гігієнічні вимоги | 1.1.1.5. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування батьків, працівників, педагогічних працівників) Вивчення документації |
1.1.2. Заклад дошкільної освіти забезпечений приміщеннями з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу | 1.1.2.1. У закладі дошкільної освіти обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам | 1.1.2.1. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування медичних та педагогічних працівників) |
|
1.1.2.2. У закладі дошкільної освіти приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до освітніх програм, типу та профілю закладу | 1.1.2.2. Спостереження (освітнє середовище)
Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||
1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх | 1.1.3.1. У закладі дошкільної освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій | 1.1.3.1. Вивчення документації Опитування (анкетування працівників закладу дошкільної освіти) | |
1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій | 1.1.3.2. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування працівників закладу дошкільної освіти) |
||
1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти | 1.1.4.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено різноманітне, безпечне, корисне та збалансоване харчування, що відповідає потребам усіх здобувачів дошкільної освіти | 1.1.4.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, медичних працівників) Спостереження (освітнє середовище) | |
1.1.4.2. У закладі дошкільної освіти дотримуються виконання натуральних норм харчування | 1.1.4.2. Вивчення документації Опитування (анкетування медичних працівників) | ||
1.1.4.3. У закладі дошкільної освіти харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог | 1.1.4.3. Вивчення документації Опитування (анкетування медичних працівників)
Спостереження (освітнє середовище) |
||
1.1.4.4. Організація харчування у закладі дошкільної освіти сприяє формуванню культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти | 1.1.4.4. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) Спостереження (освітнє середовище) | ||
1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти | 1.1.5.1. У закладі дошкільної освіти забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога | 1.1.5.1. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, працівників закладу дошкільної освіти) | |
1.1.5.2. У закладі дошкільної освіти проводяться профілактичні та оздоровчі заходи | 1.1.5.2. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, працівників закладу дошкільної освіти) | ||
1.1.5.3. У закладі дошкільної освіти вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму | 1.1.5.3. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, працівників, медичних та педагогічних працівників) | ||
1.1.5.4. У закладі дошкільної освіти проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування | 1.1.5.4. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, працівників, педагогічних та медичних працівників) | ||
1.1.5.5. У закладі дошкільної освіти проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних організаційних формах | 1.1.5.5.Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування педагогічних та медичних працівників) | ||
1.1.5.6. У закладі дошкільної освіти наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку рухових якостей здобувачів дошкільної освіти | 1.1.5.6. Спостереження (освітнє середовище) | ||
1.1.5.7. У закладі дошкільної освіти здійснюється медико-педагогічний контроль за організацією фізичного виховання | 1.1.5.7. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних та медичних працівників) | ||
1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь- | 1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу | 1.2.1.1. Керівник та працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та | 1.2.1.1. Вивчення документації Опитування (анкетування працівників, педагогічних та медичних працівників) |
яких форм насильства та дискримінації | запобігання йому | ||
1.2.1.2. У закладі дошкільної освіти розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого-соціальна підтримка | 1.2.1.2. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, працівників, педагогічних та медичних працівників) | ||
1.2.1.3. Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним | 1.2.1.3. Опитування (анкетування батьків, працівників, педагогічних та медичних працівників) | ||
1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору | 1.3.1. У закладі дошкільної освіти створено умови для навчання, реабілітації, соціальної адаптації, інтеграції в суспільство здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами | 1.3.1.1. У закладі дошкільної освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу (у разі потреби) | 1.3.1.1. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) |
1.3.1.2. У закладі дошкільної освіти забезпечується проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно- розвиткових занять (послуг) здобувачам дошкільної освіти з особливими освітніми потребами, що визначені індивідуальною програмою розвитку (у разі потреби) | 1.3.1.2. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків) | ||
1.3.1.3. У закладі дошкільної освіти налагоджено роботу з питань навчання дітей із особливими освітніми потребами (створено команди психолого-педагогічного супроводу, розроблено індивідуальні програми розвитку), відстежується результативність діяльності тощо (за потребою) | 1.3.1.3.Спостереження (освітнє середовище)
Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних та медичних працівників) |
||
1.3.2. Заклад дошкільної освіти взаємодіє із батьками здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття | 1.3.2.1. У закладі дошкільної освіти індивідуальні програми розвитку розробляються за участі батьків та створюються умови для залучення асистента дитини в освітній процес (за потребою) | 1.3.2.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків) | |
1.3.2.2. У закладі дошкільної освіти асистент вихователя допомагає педагогам в організації | 1.3.2.2. Вивчення документації Опитування (анкетування |
дошкільної освіти (у разі наявності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами) | освітнього процесу, співпрацює та залучає дітей з особливими освітніми потребами до різних видів діяльності | педагогічних працівників, батьків) | |
1.3.2.3. У закладі дошкільної освіти забезпечується співпраця з інклюзивно- ресурсним центром, навчально-реабілітаційним центром чи іншими закладами щодо супроводу та підтримки здобувачів дошкільної освіти з особливими освітніми потребами | 1.3.2.3. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків) | ||
1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти забезпечує реалізацію завдань програми та мотивує здобувачів дошкільної освіти до оволодіння різними видами компетенцій | 1.3.3.1. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них різних видів компетенцій | 1.3.3.1. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
|
1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно- просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам | 1.3.3.2. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
||
ІІ. Напрям оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти.
Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду» |
|||
2.1. Дотримання вимог Базового компонента дошкільної освіти | 2.1.1. У закладі дошкільної освіти реалізується Базовий компонент дошкільної освіти | 2.1.1.1. Заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за програмами, затвердженими в установленому порядку | 2.1.1.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
2.1.1.2. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною різних компетентностей відповідно до освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти | 2.1.1.2. Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (анкетування педагогічних працівників) | ||
2.1.1.3. У закладі дошкільної освіти створюються | 2.1.1.3. Вивчення документації |
умови для реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів дошкільної освіти) | Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) | ||
2.1.2. У закладі дошкільної освіти здійснюється внутрішній моніторинг стану і результатів освітньої діяльності | 2.1.2.1. У закладі дошкільної освіти здійснюється аналіз стану освітньої діяльності, приймаються відповідні управлінські рішення | 2.1.2.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
2.2. Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі | 2.2.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено дотримання вимог до розпорядку дня та навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей | 2.2.1.1. Розпорядок дня здобувачів дошкільної освіти у вікових групах відповідає гігієнічним нормам щодо тривалості сну, організації різними видами діяльності та відпочинку, у тому числі навчальних занять, тривалості перебування на свіжому повітрі, рухової активності, кратності приймання їжі | 2.2.1.1.Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)
Опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків) |
2.2.1.2. Гранично допустиме навчальне навантаження на здобувача дошкільної освіти у закладі дошкільної освіти відповідає віковій групі | 2.2.1.2. Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (анкетування педагогічних працівників) | ||
ІІІ. Напрям оцінювання «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти» | |||
3.1.Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу | 3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність | 3.1.1.1. Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти розглядаються та схвалюються педагогічною радою | 3.1.1.1. Вивчення документації |
3.1.1.2. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти планують освітній процес, об’єктивно оцінюють його результативність | 3.1.1.2. Вивчення документації | ||
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують сучасні технології та методики в освітньому процесі, спрямовані на оволодіння здобувачами дошкільної освіти ключовими | 3.1.2.1. Педагогічні працівники володіють знаннями про вікові, фізіологічні та психологічні особливості дітей, їх індивідуальні можливості та потреби, гнучко та варіативно застосовують форми та методи організації освітнього процесу | 3.1.2.1. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)
Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
компетентностями та наскрізними уміннями | 3.1.2.2. Педагогічні працівники застосовують інформаційно-комунікаційні та комунікативні технології | 3.1.2.2. Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
3.1.2.3. Педагогічні працівники застосовують технології формування у здобувачів дошкільної освіти соціально доцільної поведінки | 3.1.2.3. Опитування (анкетування педагогічних працівників) | ||
3.1.3. Педагогічні працівники створюють та використовують освітні ресурси | 3.1.3.1. Педагогічні працівники створюють та використовують власні освітні ресурси (методичні розробки, презентації, блоги, веб- сайти тощо), мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки | 3.1.3.1. Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
3.1.4. У закладі дошкільної освіти мовою освітнього процесу є державна мова | 3.1.4.1. Працівники закладу дошкільної освіти сприяють популяризації державної мови | 3.1.4.1. Опитування (анкетування педагогічних працівників, працівників, батьків) | |
3.1.4.2. У роботі зі здобувачами дошкільної освіти педагогічні працівники збагачують та активізують словник, розвивають зв’язне мовлення, формують навички культури мовлення та виховують бажання спілкуватися рідною мовою | 3.1.4.2. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) | ||
3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників | 3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації | 3.2.1.1. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної майстерності | 3.2.1.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
3.2.2. Педагогічні працівники діляться досвідом роботи з колегами | 3.2.2.1. Педагогічні працівники беруть участь у роботі творчих (робочих) груп, ініціюють та/або реалізують освітні проекти | 3.2.2.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
3.3. Налагодження співпраці з батьками, працівниками закладу дошкільної освіти | 3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства | 3.3.1.1. У закладі дошкільної освіти всі співробітники працюють у партнерстві один з одним | 3.3.1.1. Опитування (анкетування працівників, педагогічних та медичних працівників) |
3.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками з питань розвитку, навчання та виховання дітей, забезпечують постійний | 3.3.2.1. У закладі освіти налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками здобувачів дошкільної освіти в різних формах на принципах | 3.3.2.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
зворотній зв’язок | взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння, співпраці | ||
3.3.3. У закладі дошкільної освіти налагоджена практика педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці | 3.3.3.1. Педагогічні працівники надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (конференції, публікації, майстер- класи, семінари, наставництво) | 3.3.3.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
3.3.4. У закладі дошкільної освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу | 3.3.4.1. Педагогічні працівники орієнтовані на потреби дитини в освітньому процесі, проявляють повагу, доброзичливість й позитивне ставлення до особистості дитини, сприяють її особистісному розвиткові | 3.3.4.1. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) | |
3.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти | 3.4.1. У закладі дошкільної освіти функціонує методичний кабінет | 3.4.1.1. Діяльність методичного кабінету закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію завдань закладу, підвищення якості освітнього процесу та професійної компетентності педагогів, надання їм методичної допомоги | 3.4.1.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) Спостереження (освітнє середовище) |
3.4.1.2. У закладі дошкільної освіти забезпечується наступність дошкільної та початкової освіти | 3.4.1.2. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) | ||
3.4.1.3. Інформаційно-просвітницький простір є доступним, сучасним, змістовним, сприяє відкритості та прозорості діяльності закладу дошкільної освіти та задоволенню потреб учасників освітнього процесу | 3.4.1.3. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків) |
||
ІV. Напрям оцінювання «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» | |||
4.1. Наявність програми розвитку закладу та системи річного планування | 4.1.1. У закладі дошкільної освіти сформовано стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності | 4.1.1.1. Програма розвитку закладу дошкільної освіти відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, формування контингенту здобувачів дошкільної освіти, обсяг та джерела фінансування) | 4.1.1.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
4.1.2. У закладі дошкільної | 4.1.2.1. План роботи закладу дошкільної освіти | 4.1.2.1. Вивчення документації |
діяльності закладу дошкільної освіти, моніторингу виконання поставлених цілей і завдань | освіти здійснюється планування роботи та відстежується результативність його діяльності | реалізує стратегію його розвитку та актуальні завдання, висвітлює всі напрямки діяльності | |
4.1.2.2. Працівники закладу дошкільної освіти та батьки здобувачів дошкільної освіти залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти | 4.1.2.2. Опитування (анкетування батьків, працівників, медичних та педагогічних працівників) | ||
4.1.3. У закладі дошкільної освіти сформована й функціонує внутрішня система забезпечення якості освіти | 4.1.3.1. У закладі дошкільної освіти здійснюється систематичний аналіз функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти | 4.1.3.1. Вивчення документації Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм | 4.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища | 4.2.1.1. Працівники та батьки здобувачів дошкільної освіти задоволені загальним психологічним кліматом у закладі дошкільної освіти і діями керівника щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ним | 4.2.1.1. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
4.2.2. Заклад дошкільної освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах | 4.2.2.1. Заклад дошкільної освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу дошкільної освіти/ інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах) | 4.2.2.1. Спостереження (освітнє середовище)
Опитування (анкетування батьків) |
|
4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників | 4.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатних нормативів та типу закладу | 4.3.1.1. У закладі дошкільної освіти укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій) | 4.3.1.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків) |
4.3.1.2. Педагогічних працівників закладу дошкільної освіти приймають на роботу з урахуванням вимог чинного законодавства | 4.3.1.2. Вивчення документації | ||
4.3.2. Керівник закладу дошкільної освіти мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності | 4.3.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників з метою підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності | 4.3.2.1. Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
4.3.3. Керівник закладу дошкільної | 4.3.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти | 4.3.3.1. Вивчення документації |
освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників | створює умови для постійного підвищення кваліфікації, впровадження педагогічними працівниками інновацій в освітній процес, участі педагогів у експериментальній діяльності | Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
4.3.3.2. Педагогічні працівники вважають, що керівник закладу дошкільної освіти сприяє їхньому професійному розвитку | 4.3.3.2. Опитування (анкетування педагогічних працівників) | ||
4.4. Організація діяльності закладу дошкільної освіти на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу дошкільної освіти з місцевою громадою | 4.4.1. У закладі дошкільної освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу | 4.4.1.1. Працівники вважають, що їх права у закладі дошкільної освіти не порушуються | 4.4.1.1. Опитування (анкетування працівників, педагогічних та медичних працівників) |
4.4.1.2. Батьки здобувачів дошкільної освіти вважають, що права їх дітей в закладі дошкільної освіти не порушуються | 4.4.1.2. Опитування (анкетування батьків) | ||
4.4.2. Керівництво закладу дошкільної освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування | 4.4.2.1. Керівник сприяє участі громадського самоврядування , пропозиції працівників закладу та батьків здобувачів освіти враховуються під час прийняття управлінських рішень | 4.4.2.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, працівників, педагогічних та медичних працівників) | |
4.4.3. Встановлено режим роботи закладу дошкільної освіти | 4.4.3.1. Режим роботи закладу дошкільної освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу | 4.4.3.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків) | |
4.4.4. У закладі дошкільної освіти у належному стані утримується матеріально- технічна база | 4.4.4.1. Керівник закладу дошкільної освіти вживає заходів щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання для створення якісних умов діяльності закладу | 4.4.4.1.Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування працівників, педагогічних та медичних працівників) | |
4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності | 4.5.1. Заклад дошкільної освіти впроваджує політику академічної доброчесності | 4.5.1.1. Керівник закладу дошкільної освіти забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення | 4.5.1.1. Вивчення документації |
4.5.2. Педагогічні працівники дотримуються академічної доброчесності | 4.5.2.1. Педагогічні працівники поінформовані про політику академічної доброчесності, під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються її | 4.5.2.1. Опитування (анкетування педагогічних працівників) | |
4.5.3. Керівник закладу | 4.5.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти | 4.5.3.1. Вивчення документації |
дошкільної освіти сприяє формуванню у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції | забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції | Опитування (анкетування батьків, працівників, педагогічних та медичних працівників) |