4 група (6-й р.ж.)
|
1. Ознайомлення з природою та світом речей (нова лексична тема)
9.00 –9.25(1 п. сер.гр)
9.35-10.00(2п.стар)
2. Розвиток мовлення (нова лесична тема)
9.00 –9.25(1 п. ст.гр)
9.35-10.00(2п.сер.гр)
3.Фізкультура 10.10-10.40
2 пол. дня
Розваги 16.00-16.20 |
1. Музика 9.05-9.30
2. Формування лексико-грамат.
засобів мовлення 9.35-10.00 (2п)
10.10-10.35 (1п)
3.Сенсорно-пізнавальний простір
9.35-10.00 (1п)
10.10-10.35 (2п)
Піший перехід
2 пол. дня
Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30-15.55
Конструювання
|
1.Літературне образотворення
9.35-10.00
2.Фізкультура 11.15-11.45
2 пол. дня
Інд. робота логопеда 15.45-16.10
Робота з документацією
Трудова діяльність
|
1..Грамота 9.00-9.25 (1п.сер.)
9.35-9.55 (2п.ст.)
2. Ліплення (1,3) 9.00-9.20 (2п)
Аплікація (2.4) 9.30-9.55(1п)
2 пол. дня
Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30-15.55
Комунікація через мистецтво
|
1. Формування зв. мовлення (фронтальне) 9.00-9.25 (1п.сер.)
9.35-9.55 (2п.ст.)
2. Малювання 9.00-9.20 (2п)
9.30-9.55(1п)
3. Музика 10.05-10.30
2 пол. дня
Індивідуальна робота
з розвитку мовлення 15.30-15.55
Театралізація
|
5 група (6-й р. ж.)
|
1. Ознайомлення з природою та
світом речей (нова лексична
тема) 9.00 – 9.25
2. Розвиток ФФ системи мовлення(ст.гр.) 9.35-10.00
3.Фізкультура 11.55- 12.25
2 пол. Дня
Театралізація
|
1.ФЕМУ 9.00-9.25
2. Формування лексико-грамат.
засобів мовлення 9.35-10.00
3.Музика 10.30-10.55
Піший перехід
2 пол. дня
Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30
Конструювання
|
1. Літературне образотворення
9.00-9.25
2.Навчання грамоти 9.35 –10.00
2.Фізкультура 10.30-11.00
2 пол. дня
Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30
Трудова діяльність
|
1. Музика 9.05-9.30
2. Ліплення(1,3) 9.35 – 10.00
Аплікація (2,4)
2 пол. дня
Робота з батьками, індивідуальна робота логопеда 15.30
1 – спортивна розвага
2 – валеологічна розвага
3 – муз. розвага 16.00-16.20
4 – розвага з ОБЖ |
1. Малювання 9.00-9.25
2.Розвиток мовлення 9.00-9.25
3. Формування зв’язного
Мовлення 10.10 – 10.35
2 пол. дня
Індивідуальна робота з розвитку мовлення
СХД
|
6 група (6-й р. ж.)
|
1. Ознайомлення з природою та світом речей 9.00 –9.25
(нова лексична тема)(1п.ст)
9.35-10.00(2п.сер.)
2. Фізкультура 11.20-11.50
2 пол. дня
Індивідуальна робота логопеда
Трудова діяльність
|
1. ФЕМУ 9.00- 9.25 (1 п.)
9.35 – 10.00 (2 п.)
2. Формування лексико-грамат.
засобів мовлення 9.00-9.25 (2п)
9.35-10.00(1п)
Піший перехід
2 пол. дня
Індивідуальна робота
з розвитку мовлення
Конструювання |
1.Музика 9.05-9.30
1. Розвиток ф. ф мовлення
9.35- 10.00 (1 п.ст)
Звукова к.м 10.10 – 10.35 (2 п.сер)
2. Ліплення (1,3)
Аплікація (2,4) 9.35-10.00 (2п.сер)
Грамота 10.10-10.35(1п.стар)
2 пол. дня
Ліплення (1,3)
Аплікація(2,4)15.30-15.55 (1п.стар)
Індивідуальна робота
з розвитку мовлення |
1. Навчання грамоти9.00-9.25(1п)
9.35 – 10.00 (2 п.)
2. Мовлен. діяльність (худ. літ.)
9.00-9.25 (2п)
9.35-10.00 (1п)
3. Фізкультура 10.40-11.10
2 пол. дня
1 –муз. розвага
2 – спортивна розвага
3 – валеологічна розвага
4 – розвага з ОБЖ |
1. Малювання 9.00-9.25 (2п)
9.35-10.00 (1п)
2. Формування зв. мовлення
9.00- 9.25(1 п)
9.35 – 10.00(2 п.)
3. Музика 10.45-11.10
Фізкультура на повітрі
2 пол. дня
Індивідуальна робота
з розвитку мовлення 15.30
Театралізація |