Орієнтовний розподіл організованої діяльності на тиждень в 2025-2026 н.р. в логопедичних групах

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

4 група (6-й р.ж.)

1. Ознайомлення з природою та світом речей (нова лексична тема)

9.00 –9.25(1 п. сер.гр)

9.35-10.00(2п.стар)

2. Розвиток мовлення (нова лесична тема)

9.00 –9.25(1 п. ст.гр)

9.35-10.00(2п.сер.гр)

3.Фізкультура 10.10-10.40

2 пол. дня

Розваги 16.00-16.20

1. Музика 9.05-9.30

2. Формування лексико-грамат.

засобів мовлення 9.35-10.00 (2п)

10.10-10.35 (1п)

3.Сенсорно-пізнавальний простір

9.35-10.00 (1п)

10.10-10.35 (2п)

Піший перехід

2 пол. дня

Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30-15.55

Конструювання

1.Літературне образотворення

9.35-10.00

2.Фізкультура 11.15-11.45

2 пол. дня

Інд. робота логопеда 15.45-16.10

Робота з документацією

Трудова діяльність

1..Грамота 9.00-9.25 (1п.сер.)

9.35-9.55 (2п.ст.)

2. Ліплення (1,3) 9.00-9.20 (2п)

Аплікація (2.4) 9.30-9.55(1п)

 

 

2 пол. дня

Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30-15.55

Комунікація через мистецтво

1. Формування зв. мовлення (фронтальне) 9.00-9.25 (1п.сер.)

9.35-9.55 (2п.ст.)

2. Малювання 9.00-9.20 (2п)

9.30-9.55(1п)

3. Музика 10.05-10.30

2 пол. дня

Індивідуальна робота

з розвитку мовлення 15.30-15.55

Театралізація

5 група (6-й р. ж.)

1. Ознайомлення з природою та

світом речей (нова лексична

тема) 9.00 – 9.25

2. Розвиток ФФ системи мовлення(ст.гр.) 9.35-10.00

3.Фізкультура 11.55- 12.25

2 пол. Дня

Театралізація

1.ФЕМУ 9.00-9.25

2. Формування лексико-грамат.

засобів мовлення 9.35-10.00

3.Музика 10.30-10.55

Піший перехід

2 пол. дня

Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30

Конструювання

1. Літературне образотворення

9.00-9.25

2.Навчання грамоти 9.35 –10.00

2.Фізкультура 10.30-11.00

2 пол. дня

Індивідуальна робота з розвитку мовлення 15.30

Трудова діяльність

1. Музика 9.05-9.30

2. Ліплення(1,3) 9.35 – 10.00

Аплікація (2,4)

 

2 пол. дня

Робота з батьками, індивідуальна робота логопеда 15.30

1 – спортивна розвага

2 – валеологічна розвага

3 – муз. розвага 16.00-16.20

4 – розвага з ОБЖ

1. Малювання 9.00-9.25

2.Розвиток мовлення 9.00-9.25

3. Формування зв’язного

Мовлення 10.10 – 10.35

2 пол. дня

Індивідуальна робота з розвитку мовлення

СХД

6 група (6-й р. ж.)

1. Ознайомлення з природою та світом речей 9.00 –9.25

(нова лексична тема)(1п.ст)

9.35-10.00(2п.сер.)

2. Фізкультура 11.20-11.50

2 пол. дня

Індивідуальна робота логопеда

Трудова діяльність

1. ФЕМУ 9.00- 9.25 (1 п.)

9.35 – 10.00 (2 п.)

2. Формування лексико-грамат.

засобів мовлення 9.00-9.25 (2п)

9.35-10.00(1п)

Піший перехід

2 пол. дня

Індивідуальна робота

з розвитку мовлення

Конструювання

1.Музика 9.05-9.30

1. Розвиток ф. ф мовлення

9.35- 10.00 (1 п.ст)

Звукова к.м 10.10 – 10.35 (2 п.сер)

2. Ліплення (1,3)

Аплікація (2,4) 9.35-10.00 (2п.сер)

Грамота 10.10-10.35(1п.стар)

2 пол. дня

Ліплення (1,3)

Аплікація(2,4)15.30-15.55 (1п.стар)

Індивідуальна робота

з розвитку мовлення

1. Навчання грамоти9.00-9.25(1п)

9.35 – 10.00 (2 п.)

2. Мовлен. діяльність (худ. літ.)

9.00-9.25 (2п)

9.35-10.00 (1п)

3. Фізкультура 10.40-11.10

2 пол. дня

1 –муз. розвага

2 – спортивна розвага

3 – валеологічна розвага

4 – розвага з ОБЖ

1. Малювання 9.00-9.25 (2п)

9.35-10.00 (1п)

2. Формування зв. мовлення

9.00- 9.25(1 п)

9.35 – 10.00(2 п.)

3. Музика 10.45-11.10

Фізкультура на повітрі

2 пол. дня

Індивідуальна робота

з розвитку мовлення 15.30

Театралізація