З В І Т
завідувача КЗ «ДНЗ №46 ВМР»
за 2024/2025 навчальний рік
Підводячи підсумки роботи за минулий навчальний рік та враховуючи
вимоги сьогодення, в садочку проводиться систематична робота з метою
всебічного розвитку дошкільників на засадах особистісно-орієнтованого
підходу відповідно до вимог освітньої програми «Дитина», Базового
компонента дошкільної освіти.
В умовах воєнного стану, працівники нашого садочка працюють сумлінно,
відповідально ставляться до виконання посадових обов’язків і вже цим
наближають перемогу.
КЗ «Дошкільний нвчальний заклад № 46 Вінницької міської ради»
комбінованого типу функціонує з 1966 року, знаходиться за адресою:
м. Вінниця, проспект Юності, 15 телефон: 56-09-96, E-mail:
kzdnz46@ukr.net Засновник закладу Вінницька міська рада. Заклад є
юридичною особою, має печатку встановленого зразка, СЕРТИФІКАТ
правомірності провадження освітньої діяльності № 000669 від 27.03.2018р.
№ 242
1. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАВІДУВАЧА
Управлінські рішення та мої дії в 2024/2025 н. р. були спрямовані на
забезпечення працездатності колективу, виконання річних завдань:
комплектацію штатів відповідно до затвердженого штатного
розпису;
організацію заходів з підготовки та реалізації проєктів у освітньому
процесі;
звернення до ДО ВМР з питань ремонтних робіт в ЗДОі;
складання бюджетного запиту;
організацію роботи щодо охоплення навчанням дітей
5-річного віку;
організацію роботи зі зверненнями громадян.
Головними питаннями, порушеними під час бесід на особистому
прийомі є працевлаштування та оформлення дитини до ЗДО;
організацію роботи з батьками та громадськістю метою залучення їх
до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості
відбувалась через групові та загальні батьківські збори, засідання БК,
сайт ЗДО, сторінки у Facebook тощо.
сприяння підвищенню кваліфікації педагогів;
створення сприятливого емоційно – психологічного клімату;
організацію роботи шести інклюзивних груп;
організацію роботи чергових, сторожів у вихідні дні;
комплектування груп на 1 вересня навчального року дітьми та кадрами;
2. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Комунальний заклад «ДНЗ № 46 ВМР» розташований за адресою:
м. Вінниця, проспект Юності, 15. тел. 56-09-96;E-mail: kzdnz46@ukr.net
Дошкільний заклад працює з 7.30 – до 18.30 годин з п’ятиденним робочим
тижнем.
Заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та
законодавчих актів України:
– Закон України «Про освіту»,
– Закон України «Про дошкільну освіту»,
– «Положення про дошкільний навчальний заклад»,
– Закон України «Про охорону дитинства»,
– Закон «Про охорону праці»,
– «Конвенція про права дитини»
– Базовий компонент дошкільної освіти
– Лист МОН України від 02.04.2022 року № 1/3845-22 «Про рекомендації
для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в
Україні».
За проєктною потужністю садочок розрахований на 320 місць для дітей
віком від 2-х до 6 років.
На 10.07.2025 року дитячий контингент налічує 347 вихованців:
Групи садочка комплектуються за віковими ознаками.
У складі дошкільного закладу – 19 груп:
4 групи раннього віку № 1, 10, 8, 17 (одна інклюзивна група № 10);
3 групи 4-го року життя № 7, 13,15,18 (одна інклюзивна група № 18);
4 групи 5-го року життя № 3, 9, 19 (дві інклюзивні група № 9, 19);
5 груп 6-го року життя № 2, 11, 12, 14, 16, (дві інклюзивні 11, 16,);
3 групи – для дітей з вадами мовлення (логопедичні № 4, 5, 6).
В інклюзивних групах № 10, 11, 9, 16, 18, 19 виховуються 23 дитини. В
групах для дітей з вадами мовлення № 4, 5, 6 виховується 59 вихованців.
3. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Показником правильної кадрової політики є стабільність кадрового складу.
В дошкільному закладі працюють 48 педагогів, з них:
з «вищою кваліфікаційною категорією» – 13 педагогів;
5 педагогів мають звання:
три педагога – Наталія Марченко, Світлана Продан, Тетяна Крименюк
– «вихователь-методист»,
Яна Княжевська – «психолог-методист»,
Вікторія Куляс – «старший вихователь».
з «першою категорією» – 13 педагогів; один із них – «вихователь-
методист»
з «другою категорією» – 9 педагога;
«спеціаліст» – 4 педагога;
11 тарифний розряд – 6 педагогів;
10 тарифний розряд – 4 педагога
Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом укомплектований
згідно з штатним розписом. Трудовий колектив налічує 86 працівників: із
низ – 48 педагогів ; 38 – технічний персонал.
4. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗДО
Головною метою і результатом освітнього процесу в ЗДО є створення та
забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх
учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану, підвищення якості
освітньої діяльності закладу. Адміністрація та колектив закладу спрямував
свою діяльність на дотримання вимог організації освітніх і управлінських
процесів закладу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти за
напрямом оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти (освітній процес та
компетентність дітей)».
Освітня робота дошкільного закладу будується на основі комплексних
програм:
1. "Дитина", освітня програма для дітей від 2 до 7 років
(наук. кер. Огнев´юк В.О., авт. коллектив – Бєлєнька Г.В., Богніч О.Л.,
Богданець-Білоскаленко Н.І. та ін.);
2. «Українське дошкілля», Програма розвитку дитини дошкільного віку.
(Білан О.І.)
Парціальних програи:
1 . «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в
дошкільному навчальному закладі (авт. – Березіна О. М., Гніровська О. З.,
Линник Т. А.).;
2. Програма розвитку конструктивних здібностей у дітей дошкільного віку
«ЛЕГО-конструювання» (авт. Пеккер Т.В);
3. Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації
«Безмежний світ гри з LEGO».
Програми для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби:
1. Програмно-методичний комплекс «Корекційна робота з розвитку мовлення
дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком
мовлення» ( авт. – Рібцун Ю. В.);
2. Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку
мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним
недорозвитком мовлення» ( авт. – Бартєнєва Л. І. );
3. Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку
мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком
мовлення» (авт. – Рібцун Ю. В.);
В 2024/2025 навчальному році колектив ЗДО працював над реалізацією
таких пріоритетних завдань:
Змістовні напрямки (річні завдання) освітнього процесу
1. Розвиток навичок основ безпеки життєдіяльності під час воєнного стану.
2. Зміцнення національної ідентичності, як основи, яка виховує справжній
патріотизм.
3. Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності
шляхом оновлення змісту фізкультурно-оздоровчої роботи та
забезпечення безпечних умов організації освітнього процесу.
4. Інклюзивний вектор ЗДО.
5. Створення необхідних умов для забезпечення оптимального рухового
режиму, загартовування та зміцнення здоров′я дітей влітку,
використовуючи різноманітну дитячу діяльність.
Для успішної реалізації вищезазначених завдань упродовж навчального
року в ЗДО проводились педагогічні ради:
1."Про підсумки роботи та пріоритетні завдання колективу на новий
2024/2025 навчальний рік» " серпень 2024 р.
2. «Національно-патріотичне виховання дітей – формування нового українця,
що діє на основі національних та европейських цінностей» листопад 2024 р.
3. «Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2024
році. Затвердження річного плану підвищення кваліфікації педпрацівників
на 2025 рік.» січень 2025 р.
4. «Формування здоров’язберігаючої компетентності дітей шляхом
активації рухового режиму» лютий 2025 р.
5. Інклюзивний вектор «Теоретичні аспекти інклюзивної освіти та
співвідношення умов її забезпечення з можливостями закладу» квітень 2025
6. Оздоровлення дітей влітку. травень 2025 р.
Моніторинг рівня готовності випускників до школи (89 дітей) свідчить про
те, що діти старшого дошкільного віку засвоїли вимоги Базового компоненту
дошкільної освіти, мають певні емоційно-вольові навички, володіють
розумовими операціями, вміють узагальнювати, диференціювати предмети і
явища довкілля, планувати свою діяльність і здійснювати самоконтроль, по-
зитивно ставляться до навчання, здатні до саморегуляції поведінки.
Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого
закладу. Цьому сприяє власний сайт, сторінка у Facebook.
5. РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ педагогічних працівників у 2024/2025 н. р.
Адміністрація закладу постійно працює з питань фахового зростання
педагогів, які підвищують свій професійний рівень через проходження
атестації, курсової перепідготовки, самоосвіти, прийняття активної участі у
різних методичних заходах міста.
У 2024/2025 н. р. проатестовано 15 педагогів. За результатами
атестації:
Присвоєна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»
вихователю Оксані Герасименко, музичному керівнику Ользі
Лисенко;
Присвоєна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст 1 категорії»
вихователям Наталлі Гончаровій, Наталлі Макарчук, Тетяні
Кириченко;
Присвоєна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст П категорії;
вихователям Ірині Вергаті, Аллі Мирниці, Наталії Івашковій,
Ірині Попович;
Присвоїна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст»
Вихователям Зоряні Перожик, Діані Якубишиній;
Встановлений «11 тарифний розряд»
асистентам вихователів Ірині Бондаренко, Олександрі Столяр;
Підтверджена кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої
категорії»
вихователю-методисту Вікторії Куляс, вихователю Тетяні
Крименюк;
Присвоєне педагогічне звання «Старший вихователь»
вихователю-методисту Вікторії Куляс;
Підтверджено педагогічне звання «Вихователь-методист»
вихователю старшої групи загального розвитку Тетяні Крименюк;
Нагороджена грамотою департаментом освіти ВМР вихователь
старшої інклюзивної групи № 11 Наталля Гончарова.
6. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В ЗДО
Працюючи за річним планом, практичний психолог Яна Княжевська
висвітлювала такі питання: психологічний супровід дітей окремих
категорій, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з особливостями
поведінки, вихованців із сімей учасників ЗСУ, а також дітей з сімей
військових та тимчасово переміщених осіб (ВПО). Проводилось
систематичне спостер-ження за психолого-педагогічним статусом дитини,
динамікою її психологічного розвитку в процесі перебування в закладі
виявляла і обстежувала вихованців, які потребують соціально-психологічної
корекці, надавала є їм психолого-педагогічну допомогу; сприяла
формуванню психологічної культури батьків, педагогів, працівників закладу.
Важливими завданнями в роботі психологічної служби ЗДО з
учасниками освітнього процесу, в першу чергу є:
– зниження рівня тривоги, страхів, паніки у дітей, доросмлих;
– підвищення рівня стресостійкості та підтримка емоційної рівноваги.
Робота психологічної служби закладу спрямована на забезпечення все-
бічного особистісного розвитку дітей, зміцнення і захист їх психічного здо-
ров’я.
Пріоритетами психологічної служби є психологічний супровід окремих
категорій дітей:
– дітей тимчасових переселенців та учасників бойових дій;
– які опинилися у складних життєвих обставинах;
– з особливими освітніми потребами;
– з неблагополучних сімей та «группи ризику»;
– обдарованих дітей.
– психологічний супровід дітей в період адаптації до умов ЗДО.
Просвітницька та профілактична робота з батьками дошкільників та
педагогами з метою забезпечення оптимального фізичного, психічного
розвитку кожної дитини та забезпечення прав дитини в сім’ї та дошкільному
З метою залучення батьків до освітнього процесу використовувались
інтерактивні форми роботи: проводились консультації, поради, рекомендації
у viber-групах: «Як подолати страх та паніку у дошкільників», «Техніки
розслаблення та самодопомоги». Надавались консультації батькам,
працівникам закладу в телефонному та в онлайн-режимах.
7. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ В ЗДО
Планування та організація харчування дітей здійснюється відповідно до
Законів України:
«Про дошкільну освіту»;
«Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових
продуктів»;
« Про порядкок органзації харчування у закладах освіти та дитячих закладах
оздоровлення та відпочинку» затвердженого Постановою КМУ 24.03.2021р.
№ 305;
Санітарним регламентом.
Режим харчування в закладі – трьохразовий. Продукти харчування та
продовольча сировина надходять в ЗДО разом із супровідними документами,
які свідчать про їх походження та якість. Завозять продукти регулярно.
Заявки на них виконуються в повному обсязі. Розподіл їжі за об’ємом протя-
гом дня виконується. Щоденне меню складається з урахуванням наявних
продуктів харчування. Строки реалізації продуктів дотримуються. Видача
страв з харчоблоку проходить після зняття проби сестрою медичною
старшою Н. Сурко.
Харчоблок забезпечений персоналом: шеф-кухарем, двома кухарами,
підсобним працівником, комірником, які мають відповідну освіту.
Харчування в садочку різноманітне, якісне.
Організація харчування дітей здійснювалась відповідно до встановленої
вартості харчування однієї дитини на день відповідно до рішення
виконавчого комітету Вінницької міської ради від 21.12.2023 № 3286 «Про
встановлення вартості харчування дітей в закладах дошкільної освіти, що
належать до комунальної власності Вінницької територіальної громади»
Дотримано вимоги чинного законодавства щодо батьківської плати, яка
становить 75% від повної вартості харчування однієї дитини в день.
В середньому один день харчування складає:
для дітей віком від одного до чотирьох років – 50.00 грн (38.00);
– від чотирьох до шести – 68.00 грн (52.00).
Пільговим харчуванням у 2024-2025 р. було охоплено 136 дітей, вихованці
даних категорій забезпечується правом на безкоштовне харчування на
10.07.2025 р.:
діти учасників УБД – 51 дитини;
діти з малозабезпечених сімей – 1 дитина;
діти-інваліди – 10 дітей;
діти з числа вимушених
переселенців – 18 дітей;
діти груп з вадами
мовлення (логопедичні) – 57 дітей;
багатодітним родинам – 9 дітей, вартість харчування зменшується
на 50 %.
Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках,
жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу. Велика увага
приділяється питному режиму та сезонному одягу дітей.
Вихователями усіх вікових груп ведеться планомірна роботу щодо фор-
мування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота
щодо харчування дітей вдома.
Відповідно до системи НАССР адміністрація постійно контролює якість
страв та харчування дітей на групах. За результатами контролю проводяться
індивідуальні бесіди, видаються накази та заслуховуються питання з питань
харчування на нарадах при завідувачеві.
8. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ
Медичне обслуговування вихованців дитячого садка здійснюється
сестрою медичною старшою Наталієй Сурко, та сестрою медичною Іриною
Луценко, які систематично проводять антропометричні виміри дітей всіх
вікових груп, проводять медико-педагогічний контроль за фізичним
розвитком дітей, контролюють харчування дітей.
Санітарно-просвітницька робота серед батьків проводиться через індиві-
дуальні бесіди, консультації. Розроблено заходи спрямовані на адаптацію
новоприбулих дітей, зниження захворюваності в осінній період, а також
роз’яснювальної роботи серед батьків щодо ізоляції хворих дітей з дитячого
колективу для швидшого їх одужання.
У батьківських вайбер-групах проводиться консультативна робота з батьками
щодо оздоровлення дітей вдома та в умовах дитячого садка під час адаптив-
ного карантину.
9. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ
ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА ПРАЦІВНИКІВ ЗДО
Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального
захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей, працівників закладу.
Педагогічним колективом проводиться планомірна і систематична робота по
забезпеченню безпеки життєдіяльності дітей. У річному плані роботи в
розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» розроблені заходи щодо
попередження дитячого травматизму.
Інформація висвітлена на сайті закладу. Вихователі в viber-групах для
батьків вихованців розміщують цікаву інформацію з питань безпеки дитини:
розвивальні мультфільми, відео-заняття, консультації, пам’ятки з питань
Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, комісією
ЗДО проводиться обстеження та випробування спортивного та
нестандартного обладнання на території закладу, у спортивній, музичній
залі, в групових кімнатах, харчоблоку, інших приміщеннях.
Працівники ЗДО двічі на рік проходять медичний огляд за кошти місцевого
бюджету. Працівники, які знаходяться в декретній відпустці, отримують
із Фонду соціального страхування одноразову допомогу при народженні
дитини і оплачувану відпустку для догляду за дитиною до 3-х років.
Працівники, які хворіють, отримують згідно листків непрацездатності
допомогу по тимчасовій втраті працездатності. Всі працівники мають
щорічну відпустку з виплатою оздоровчих.
В ЗДО відносини з керівництвом та колегами – стабільні, доброзичливі.
Кожен працівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з
відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та
посадових обов’язків.
Протипожежна безпека у дошкільному закладі посідає важливе місце в
організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на
випадок пожежі, повітряних тривог, інструкції з пожежної ббезпеки,
проведено технічне обслуговування пожежних кран-комплектів, повірка
вогнегасників у кількості 67 шт.
Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв’язок.
Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної
комісій, з організації техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони праці.
Упродовж року ми продовжуємо підтримувати захисників України.
Смаколики, медикаменти, засоби гігієни, консервації, малюнки та поробки
дітей зібрані вихованцями, працівниками, батьками закладу були передано
воїнам на Запорізький, Донецький, напрямок. Спільна праця, дружня
взаємодія освітян, батьків під час благодійного ярмарку «З любов’ю в серці»
(жовтень 2024 р. ) дали змогу придбати для захисників ЗСУ дрони
«Аптечки», парафін – на загальну суму 97 тис. грн.
З захисниками завжди маємо зворотній зв’язок – колектив садочка
отримали грамоти, прапори, подяку від наших воїнів. Успішно пройшли
Акції «Ворогам – кришка», «Хепи мяу для мурчика».
10. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З РОДИНАМИ ВИХОВАНЦІВ
Взаємодія з сім’ями вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності
закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які
дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню
активної батьківської позиції, участі батьків в організації освітньої роботи з
дітьми.
Педагогічний колектив використовує для цього різні активні форми
співпраці :
групові батьківські збори;
індивідуальні консультації спеціалістів:
практичного психолога;
вчителів-логопедів;
асистентів вихователів інклюзивних груп;
медичних сестер;
виставки робіт дітей, батьків та вихователів;
участь батьків у підготовці та проведенні свят, благодійних Ярмарках
Хочу подякувати родинам наших дітей, батьківському активу садочка за
допомогу в організації освітнього процесу, за створення затишку на
території та у приміщеннях ЗДО, за організаційні питання, ремонт ігрового
обладнання та його фарбування, облаштування укриття, ігрових майданчиків,
пісочниць, у підготовці вистав, розваг, свят, у допомозі нашим військовим.
Я високо ціную Ваше батьківське піклування, підтримку та небайдуже
ставлення до нагальних потреб садочка.
11. Робота зі зміцнення матеріально – технічної бази
ЗДО є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове
забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає
в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому
використанні Питання господарської роботи одним з найскладніших у
роботі керівника, оскільки на його розв’язання потрібні кошти.
Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно з
кошторисом. Фінансові асигнування на 2024/2025 рік заплановано
захищені статті –це заробітна плата, харчування, енергоносії, комунальні
послуги.
Окрім того у 2024/2025 році за кошти з місцевого бюджету
Придбано:
електротовари:
– аварійні світильники (14шт.),
– світильники «аварійний вихід» (16шт.) 16 616.00
– провід з’єднувальний (120 м.), каб. канал (120 м.) на суму 3 120.00;
– килимок дієлектричний (3шт.) 900.00 ;
– протигаз (7шт.) 17 850.00;
– респіратор (50) шт. – 6 000.00;
– пожежні технічні засоби:
– пожежні знаки, рукавички, боти ді-електртичні на суму 3 930.00;
-куточок «Пожежна безпека» (2шт.) 1 460.00
– новорічні подрунки «Новорічне диво» (335шт.) 25 460.00;
– євроканістри (5шт.) – 2 450.00;
Послуги: заміна фільтрів на харчоблоці (2178.00), повірка терезів
(1662.00), вогнегасників, гідравлічне випробування системи опалення,
електронні комунікаційні послуги (961.00), проходження курсів
відповідальних осіб з ЦЗ, пожежної безпеки, охорони праці.
Важливим джерелом матеріальної підтримки є батьківська допомога,
завдяки якій, у закладі ведеться планомірна робота щодо утримання всіх
групових приміщень, інклюзивних груп (6 груп), харчоблоку, підсобних
приміщень, коридорів, кабінетів психолога, вчителів-логопедів відповідно
до вимог Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних
посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах.
Так у 2024/2025 році зроблено:
– поточний ремонт найпростішого укриття – (фарбування підлоги)
– (338 м 2 ) на суму 15 000.00;
– фарбування всіх сходових маршів – 5 000.00;
– встановлення лічильника холодної води 2 500.00;
– харчоблок:
– фарбування ( підлога, обладнання, дверей) 2 700.00;
– встановлення нових електроконфорок – 4шт. 10 640.00;
– заміна компресора в холодильнику 5 000.00;
заміна кардриджу для принтеру, його заправка 1 800.00
Налагоджена робота батьківських комітетів груп. Батьки обговорюють
проблеми розвитку закладу та приймають рішення щодо посильної
допомоги садочку, активно працюють над покращенням матеріальної бази
закладу, поновленням групових осередків сучасними іграшками та
дидактичними матеріалами для розвитку дітей.
Здійснено:
– група № 5 – кап. ремонт ганку, вхідного коридору (31 000.00);
– група № 6 – кап. ремонт ігрової кімнати (8 000.00);
– група № 3 – кап. ремонт спальної кімнати, укладка лінолеуму,
штукатурка стін, поклейка шпалер на суму (57 000.00 );
– придбання бойлерів в групи:
№ 11 (7 100.00), № 14 (4600.00), № 18 (5000.00 грн); № 7 (3600.00 грн);
№ 2 (3 600.00 )
– група № 9 кап. ремонт спальні (ремонт підлоги, укладання лінолеуму)
(24 277.00)
придбано:
дитяча кухня «Попелюшка» – 1 група (4 334.00);
килим – 2 група (7 000.00);
килимок – 8 група (4 500.00);
шафа – 8 група (2 400.00);
пилосос – 9 група (2 500.00);
стіл – 19 група (2 300.00);
Здійснено фарбування ігрового та спорттвного обладнання на всіх
прогулянкових майданчиках зкладу.
Поступове осучаснення предметно-просторового середовища закладу, його
розвиток можливий тільки за умов засвоєння нововведень, бачення власної
перспективи розвитку, плідної співпраці всіх учасників освітнього процесу,
батьків та громади.
На завершення висловлюю щиру подяку всьому колективу закладу за
їхню безмежну любов та наполегливу працю, яку вони вклали у виховання
та навчання наших дітей.
Батьківській громаді, департаменту освіти Вінницької міської ради – дякую
за підтримку у непростий час, в якому нам довелося жити і працювати.
Бажаю усім невичерпної сили, натхнення на добрі справи, надії та
ПЕРЕМОГИ!!! Все буде Україна!!!!
10. 07. 2025 р.
Завідувач Наталія КІРЄЄВА