з 13.05.2024 по 17.05.2024 План заходів Тижня безпеки життєдіяльності в КЗ “ДНЗ №46 ВМР”

 

     План

проведення Тижня   безпеки дитини в КЗ «ДНЗ №46 ВМР»

з 13 по 17 травня 2024 року

День

тижня

Вікові групи дітей
І молодша група ІІ молодша група Середня група Старша група
Понеділок,

 13 травня

«Дитина і побут»

·         Заняття «Ми – матусині помічники. Професія пралі»

·         Заняття з малювання вогню (жовта і червона фарби)

·         Бесіда «Що таке здоров’я?»

·         Дидактичні ігри: «Склади ціле», «Маленькі пожежники», «Що спо

чатку, а що потім?» (причини виникнення вогню), «Хороші та погані іграшки», «Що для чого?» (призначення предметів побуту, електроприладів)

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом

·         Моделювання ситуацій: «Хлопчик приніс у дитячий садок сірники», «Дівчинка бавиться телевізором – включає і виключає його»

·         Рухливі ігри: «Загасимо вогонь» (ігри з піском і водою), «Передай картинку» (закріплення назв предметів побуту); «Будь обереж-

ним!» (повзання по гімнастичній лаві), «Мавпочки» (повзання по гімнастичній стінці), «Знайди прапорець»

·         Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм-

ностей», «Сам удома»

·         Заняття «Домашні помічники. Про небезпеку неправильного користування електроприладами»

·         Заняття з малювання «Вогнище»

·         Бесіда «Користь та небезпека від вогню»

·         Дидактичні ігри: «Що на картин-ці?», «Що в мішечку?», «Опиши картинку» (призначення предме-тів побуту), «На що це схоже?» (відгадування предметів, призначених для пожежогасіння після словесного опису), «Заборонні правила пожежної безпеки»,

«Збери пожежну машину», «Що зайве?» (визначення найпрості-ших приладів для пожежо-гасіння), «Горить – не горить»

·         Сюжетно-рольові ігри: «Ми – пожежники» (опанування навичками гасіння малого вогню) «Погасимо кицин дім»

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

·         Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм

ностей», «Сам удома»

·         Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском)»

·         Заняття «Без мами вдома сам. Безпека у побуті?»

·         Заняття з конструювання «Пожежна машина»

·         Бесіда «Вогонь- друг, вогонь- ворог»

·         Дидактичні ігри: «Горить – не горить», «Що у кого?», «Що потрібно пожежникам для роботи?», «А що у тебе?» (картинки з предметами побуту), «Можна – не можна?»

·         Рухлива гра «Пожежники на навчанні»

·         Інсценізація казки «Кицин дім»

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

·         СХД «Розфарбуй пожежну машину»

·         Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприємно-стей», «Сам удома»

·         Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском, зіб’ємо килимком)»

·         Сюжетно-рольова гра «Кухарі»

·         Перегляд відео «Уроки обережності» (ІІ пол. дня)

 

 

·         Заняття «Щоб вогонь не завдав біди, будь обережним з ним завжди!»

·         Малювання «Пожежа в лісі»

·         Бесіда: «Де живе електричний струм?»

·         Дидактичні ігри: «Закінчи фразу», «Небезпечні предмети в руках дітей», «Допоможіть Незнайку», «Можна – не можна?», «Хто кому телефонував при пожежі?», «Що потрібно пожежникам для роботи?»

·         Рухливі ігри: «Юні пожежники», «Врятуй вірних друзів», «Хто швидше загасить вогонь?», «Знайди собі пару», «Пожежники на навчанні»

·         Логічна гра «Ланцюжок слів» (сірник – папір, вогонь, пожежа…)

·         Сюжетно-рольові ігри: «Сім’я», «Аптека», «Пожежники»

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

·         Розгляд ілюстрацій «Сам удома»

·         ДПД із свічкою «Припинення вогню без доступу повітря»

·         Перегляд відео «Уроки обережності» (ІІ половина дня)

 

Вівторок,

14 травня

«Дитина і вулиця»

·         Заняття «Як перейти вулицю?»

·         Конструювання «Вузька дорога»

·         Бесіда «Машини на нашій вулиці»

·         Дидактичні ігри: «Добери за кольором», «Добери за формою», «Склади з частин ціле», «Розкажи про транспорт» (порівняння легко-вої і вантажної машин), «Відремонтуй машину», «Збери кубики в кузов», «Хто де їде, хто де йде?», «Куди їдуть автомобілі?»

·         Рухливі ігри: «Горобчики і кіт», «Горобчики і автомобіль», «Катання на велосипеді», «Поїзд», «Біжіть до мене», «Трамвай», «Кольорові автомобілі», «Літаки».

·         Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникну-

ти неприємностей».

·         Цільова прогулянка до проїжджої частини вулиці.

·         Сюжетно-відображувальні ігри: «Автобус», «Водії».

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом (на вибір)

·         Моделювання ситуації «Хлопчик грається з м’ячиком біля проїжджої частини дороги».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·         Заняття «Ми – пішоходи»

·         Аплікація на тему «Світлофор»

·         Рухливі ігри: «Кольорові автомо-білі», «Горобці і кіт», «Поїзд», «Горобчики і автомобіль», Зберемо світлофор», «Куди їдуть автомобілі?», «Автомобілі»

·         Моделювання ігрових ситуацій: «Колобок на міській вулиці», «Незнайко заблукав»

·         Дидактичні ігри: «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин), «Розмаїття транспорту», «Поведінка в громадському транспорті», «Місця для ігор на вулиці», «Куди їдуть автомобілі?»

·         Настільно-друкована гра «Ми їдемо, їдемо, їдемо…» (види транспорту: наземний, повітряний, водний)

·         Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникнути неприємностей», «Що добре, а що погано?»

·         СХД «Машини на вулиці нашого селища» (розфарбовування)

·         Пішохідний перехід до найближчої вулиці (спостереження за різними видами транспорту)

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

 

 

 

·         Заняття «Безпечні та небезпечні вулиці і дороги»

·         Конкурс малюнків «Безпека на дорозі»

·         Бесіда«Як ми граємось на вулиці»

·         Дидактичні ігри:«На чому люди їздять?», «Як правильно вчини-ти?», «Розкажи про картинку» (складання описових розповідей про машини спеціального призначення),«Дорожні знаки для пішоходів», «Правила поведінки в транспорті», «Правила спілкуван-ня з незнайомцями»

·         Рухливі ігри: «Потяг», «Кольоро-ві автомобілі», «Горобчики і автомобіль», «Знайди свій знак», «Кмітливі пішоходи», «Зберемо світлофор»

·         Сюжетно-рольова гра «Авто-містечко»

·         Розгляд дидактичної картини “Види транспорту” та інших ілюстрацій із серії «Транспорт»

·         Пішохідний перехід до найближчої вулиці (спостереження за різними видами транспорту, закріплення ПДР)

·         Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

·         СХД з використанням ТРВЗ «Автомобілі майбутнього»

·         Розгляд ілюстрацій із набору карток: «Як уникнути неприємностей», «Що добре, а що погано?»

·         Моделювання ситуації «Червоне світло застало посеред дороги»

·         Інформація для батьків (ширма) «Безпека дорожнього руху»

·         Заняття «Правила та безпека дорожнього руху»

·         Заняття з ліплення “Я ліплю із пластиліну дядю Стьопу і машину” (передавати свої враження від літературного твору в ліпленні)

·         Бесіди: «Наш Квасилів», «Про дорожні знаки», «Автомобіль і довкілля»

·         Цільова прогулянка до зупинки пасажирського транспорту

·         Сюжетно-рольова гра «Регулю-вальник»

·         Дидактичні ігри: «Наші друзі – дорожні знаки», «Наш транспорт», «Друже, світлофор!», «Продовж думку» (перевірка знань про правила дорожнього руху), «Збери дорожній знак», «Правила спілкування з незнайомцями», «Склади речення» (за опорними словами)

·         Рухливі ігри: «Хто влучніший?», «Школа м’яча», «Пройди і не наступи», «Яка команда швидше збереться», «Перегони» (орієнтування за сигналами світлофора)

·         Моделювання ігрових ситуацій:

«Куди поспішають машини?» (складання творчих розповідей, закріплення знань про «спеціальні» види транспорту); «Мама намагає-

ться пройти з тобою вулицю в недо-

зволеному місці. Які твої дії?»

·         Читання «АвтоБукварика» та бесіда за змістом прочитаного; читання казки «Казка про правила дорожнього руху»

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Правила дорожнього руху», «Як уникнути неприємно-

стей», «Що добре, а що погано?»

 Середа,

 15 травня

«Дитина і гра»

·         Заняття «Мої та наші речі. Догляд за ними».

·         Малювання пальчиком «Намистинки на ниточці»

·         Бесіда «З ким можна спілкуватись, а з ким – ні?» (розгляд сюжетних картинок про особисту безпеку дитини)

·         Дидактичні ігри: «Кожній речі – своє місце», «Що у кошику?» (предметні картинки), «Де живуть звірята, де живуть малята?» (з використанням іграшок чи предметних картинок), «Що для чого?», «Можна – не можна» (розкладання предметів на дві купки – безпечних для гри і небезпечних).

·         Рухливі ігри: «Знайди предмет», «Котик і миші», «Теремок», «Хто перший», «Каруселі», «Прапорці», «Знайди свій колір», «Біжіть до прапорця», «Лови, кидай, падати не давай!», «Прокоти м’яч у ворітця», «Дострибни до прапорця», «Хто збере більше стрічок (прапорців)», «Не наступи».

·         Показ настільного театру «Вовк і семеро козенят» (бесіда за змістом).

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприємностей».

·         Сигнал «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщення ЗДО.

 

 

 

 

 

 

 

·         Заняття «Чистота – запорука здоров’я. Предмети гігієни»

·         Бесіда «Особиста безпека дитини» (вміння користуватися східцями, бігати, стрибати, падати без травм, уникати небезпечних місць для ігор)

·         Цільова прогулянка «Перші кроки до природи»

·         Дидактичні ігри: «Туди підеш і те знайдеш» (орієнтування в просторі), «Що на картинці?» (опис предметів), «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, дрібні предмети), «Кожній речі – своє місце» «Допоможемо Незнайку» (правила користування різними пред-

метами), «Безпечне – небезпечне»

·         Рухливі ігри: «Жмурки», «Хто перший», «Не наступи», «Знайди свій колір», «Каруселі», «Прапорці», «Біжіть до прапорця», «Лови, кидай, падати не давай!»,  «Хто збере більше кульок», «Дострибни до прапорця»

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Сам удома», «Як уникнути неприємностей»

·         Моделювання ситуацій:

«Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дере-в’яних скалок тощо), «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обгово-рити наслідки від наступання на ці небезпечні предмети)

·         Екскурсія на кухню (спостере-ження за чисткою овочів, роботою з ножем)

·         Сигнал «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщень ЗДО.

·         Заняття «Безпека. Колючі, ріжучі, вибухонебезпечні предмети».

·         Аплікація «Подарунок для матусі» (правила користування ножицями)

·         Бесіда «Швидка допомога»

·         Дидактичні ігри: «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні пред-мети), «Ліки та термометр – не для ігор», «Кожній речі – своє місце», «Розклади на дві купки» (безпечні та небезпечні предмети), «Склади в шухляду» (зберігання окремо від інших небезпечних предметів), «Хто яким інструментом працює?» (профе-сії та необхідні для них інструменти; правила безпеки користування інструментами)

·         Гра-лабіринт «Допоможи їжачкам вибратися з небезпеки»

·         Сюжетно-рольова гра «Нагодуємо ляльку» (безпечна пове-дінка за обіднім столом)

·         Моделювання ситуацій: «Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дерев’яних скалок тощо); «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на небезпечні предмети)

·         Спостереження за працею ро-бітника з обслуговування примі-щень під час ремонту обладнання

·         Рухливі ігри (на вибір)

·         Сигнал «Увага всім!». Практич-не відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщень ЗДО

·         Заняття «Сам вдома. Незнайомі предмети та речовини».

·         Бесіда «Як уникнути неприємно-

стей» (з розглядом ілюстрацій)

·         Дидактичні ігри: «Що в торбинці у Незнайки?», «Хто уважний?», «Так чи не так?», «Добре – погано», «Щоб гра приносила радість», «Кожній речі – своє місце», «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні предмети), «Ліки та термометр – не для ігор», «Небез-печні місця для ігор», «Будь обачним!» (закріплення практичних навичок у користуванні інструментами й побутовим обладнанням)

·         Бесіди: «Небезпечні іграшки», «Без мами вдома сам»

·         Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Снайпери», «Ми – веселі дошкільнята», «Гуси-лебеді», «Займіть свій будиночок», «Кішка і шпаки», «Козаки-розбійники», «Мишоловка»

·         Моделювання ігрової ситуації «Допоможемо потерпілому» (правила надання першої долікарської допомоги)

·         Спостереження за працею робітника з обслуговування приміщень під час ремонту обладнання

·         Читання творів художньої літератури

·         Екскурсія на будівництво паркану біля дитячого садка (правила безпечної поведінки на вулиці з небезпечними предметами)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Як уникнути неприємно-

стей», «Сам удома»

·         Сигнал «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщень ЗДО

Четвер,

16 травня

  «Дитина і природа»

·         Заняття «Водичко, водичко, умий моє личко»

·         Бесіда за змістом вірша «Коли киця сміється, а коли сердиться?»

·         Дидактичні ігри: «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, корівку, гусочку, курочку, півника), «Вилікуємо ведмедика», «Добре – погано, «Можна – не можна», «Тварини та поводження з ними» (з «чарівним мішечком» та предмет-ними картинками), «Одягнемо ляльку на прогулянку».

·         Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Діти в лісі», «Ведмідь і діти», «Конячки», «Кіт та миші», «Пастух і стадо», «Пташенята і кіт», «Через струмок», «Бджілки до вулика», «Кошенята й цуценята», «Спіймай комара», «Не замочи ніг», «Сонечко і дощик».

·         Моделювання ситуацій: «Чому киця сердиться?», «Чому собачка гавкає, кусає і в дім не пускає?»

·         Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти – корисні продукти». 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·         Заняття «Водичко, водичко, умий моє личко»

·         Конструювання «Паперовий човник» (для спостереження за ним на воді під час «повені»)

·         Бесіда «Що корисно, а що шкідливо для нашого організму?»

·         Дидактичні ігри: «Можна- не можна», «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, коника, зайчика, лисичку, вовчика), «Хто у кого?» (звірі та їх дитинчата), «Хто що їсть?», «Де чий будиночок?», «Заборонні правила поведінки біля водойми», «Правила спілкування з домашніми твари-нами», «Отруйні рослини, гриби», «Лікарські рослини»

·         Рухливі ігри: «Мисливці та зайці», «Їстівне – неїстівне» (з м’ячем), «Рибалки та рибки», «Мавпочки», «Конячки», «Кіт та миші», «Пташка і пташенята», «Діти в лісі», «Квочка і курчата», «Бджілки», «Спіймай комара», «Не наступи», «З купини на купину»

·         ДПД «Як утворюється вітер?» (віяло, вентилятор, подмухати на папірець)

·         Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти – корисні продукти» 

·         Заняття «Хто нас лікує? Добрі та злі мікроби»

·         Бесіди: «Де живуть вітаміни? Шкідлива їжа», «Коли на вулиці гроза», «Коли у тварин буває поганий настрій?»

·         Дидактичні ігри: «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Їстівні – неїстівні гриби», «Свої та чужі домашні тварини», «Розваги на воді», «Правила поведінки біля водойми у різні пори року», «Хто скоріше і правильно одягнеться на прогулянку»

·         Рухливі ігри: «З купини на купину», «Повінь» (лазіння по драбині), «Два морози», «У ведмедя у бору», «Пастух і стадо», «Качечка», «Кошенята і щенята» «Діти і вовк», «Переліт птахів», «Лисиця в курнику»,«Горобчики»

·         Розвага з елементами театра-лізованої діяльності «Жаднюля»

·         ДПД «Як пар перетворюється на воду» (накрити склом чашку з гарячою водою)

·         Спостереження за птахами, білочкою, собачкою, кішкою на вулиці (визначення в поведінці тварин обачності, реакції на зовнішні чинники)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Комахи», «Плазуни»

·         Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

·         Заняття «Завітаємо до фітовітальні. Професія лікаря, медсестри».

·         Бесіди: «Небезпека в природі», «Як зберегти повітря чистим?»

·         Дидактичні ігри: «Екологічні знаки», «Гарні і погані справи», «Розваги на воді», «Безпритульні тварини та поводження з ними», «Сонце, повітря, вода – наші друзі», «Лікує зелений колір» (про користь першої зелені: петрушки, цибулі, кропиви, кропу), «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Жива – нежива природа», «Стихійні лиха»

·         Рухливі ігри: «Птахи і зозуля», «Карасі і щука», «Хитра лисиця», «Шпаки в шпаківнях», «День і ніч», «Мисливці і зайці», «Жаби і чапля», «Горобці-стрибунці», «Гуси-лебеді», «Ведмідь і бджоли»,«Чижик у клітці»

·         ДПД з водою (властивості води)

·         Пішохідний перехід до парку (безпека ігор на вулиці; спостере-

ження за явищами природи)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Природні явища», «Пори року», «Комахи», «Плазуни»

·         Моделювання ситуацій: «Собака гризе кістку», «Ти вдома сам і за вікном розпочався сильний вітер з дощем. Які твої дії?)

·         Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

 

 

 

       П’ятниця, 17 травня «Здоров’я дитини» ·         Заняття «Предмети гігієни. Викупаємо ляльку перед сном»

·         Сюжетно-відображувальні ігри: «Полікуємо ведмедика», «Дочки – матері».

Бесіди: «Чистота – важлива справа», «Звідки беруться бруднулі?»

·         Моделювання ситуації «Ведмедик образився» (вчити дітей способів поліпшення настрою); «Посварилися- помирилися», «Наш друг захворів».

·         Дидактичні ігри: «Скажи комплімент (лагідно)», «Що для чого?» (предметні картинки), «Корисно – шкідливо», «Що тут зайве?»

·         Рухливі ігри: «Сонечко і дощик», «Ведмідь і діти», «Іменинний пиріг», «Хлібчик», «Знайди свій будиночок», «Чий віночок кращий», «Ми веселі діти», «Дожени зайчика», «Поїзд» (поліпшення функцій дихання), «Хмари і вітер» (поліпшення функцій дихання), «Пузир».

·         Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприємно-стей?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·         Заняття «Пізня осінь. Про професію лікаря, медсестри».

·         Бесіда «Люди похилого віку. Ознаки здоров’я – нездоров’я»

·         Дидактичні ігри: «Знайди місця, де чатує небезпека» (відбір карток з іграми в небезпечних місцях), «Корисно-шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров’я і хвороби», « Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь; вміння бігати, стрибати  і падати без травм; безпечне користування східцями), «Я – хлопчик, я – дівчинка», «Маски настрою» (дитина зображує різні настрої у дзеркалі)

·         Показ на фланелеграфі казки «Котик і півник» (вдосконалення навичок самозбереження)

·         Сюжетно-рольова гра «Лялька захворіла»

·         Рухливі ігри: «Піжмурки» (вчити дітей долати свої страхи), «Сонечко і дощик», «Ведмідь і діти», «Через струмок», «Сортуємо овочі»

·         Моделювання ситуацій: «Незнайомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людьми); «Шкідливі звички» (про небезпеку від шкідливих звичок)

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток «Режим дня», «Сам вдома»

·         Читання творів художньої літератури; відгадування загадок (на вибір)

·         Заняття «Мій розпорядок дня. Загартовування»

·         Бесіди: «Бабуся захворіла. Ознаки здоров’я та нездоров’я»; «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом)

·         Дидактичні ігри: «Корисно-

шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров’я і хвороби», «Я- хлопчик, я – дівчинка», «Добре чи погано» (про добро і зло), «Допоможи знайти маму» (вчити дітей правильно звертатися до людей у форменому одязі по до-

помогу), «Маски настрою» (зображення різних настроїв у дзеркалі)

·         Інсценізація казки «Вовк і семе-

ро козенят» (вдосконалення навичок самозбереження)

·         Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

·         Рухливі ігри (на вибір)

·         Розгляд ілюстрацій «Режим дня», «Як уникнути неприєм-ностей», «Сам удома»

·         Читання казки «Троє поросят» (визначення наслідків легковажної поведінки)

·         Моделювання ситуацій: «Незна-йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людьми); «Падіння з висоти» (обго-ворення наслідків падіння яєчка (людини) за казкою «Курочка ряба»)

·         Заняття «Я та моє тіло. Мої вуха. Гігієна слуху».

·         Бесіди: «Мій друг занедужав», «Про мікроби і хвороби», «Допоможи собі сам!», «Чистота – запорука здоров’я»

·         Дидактичні ігри: «Ознаки здоров’я та хвороби», «Корисні і шкідливі звички», «Продовж речення», «Що засмутить, а що розвеселить?», «Оціни вчинок», «Назви емоцію», «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати  і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом, газовими та електроприладами), «Корисна та шкідлива їжа», «Я – хлопчик, я – дівчинка», «Я такий складний», «Екстремальна ситуація», «Як чинити, щоб менше хворіти? Ознаки здоров’я та нездоров’я».

·         Рухливі ігри: «Сортуємо овочі», «Перейдіть калюжу в калошах», «Перевезіть з поля урожай»,«Зберіть гриби», «Передай м’яч», «Посадимо картоплю», «Цілься краще», «Вчимося падати», «Піжмурки»

·         Ігровий тренінг «Правила надання першої допомоги», «Служби 101, 102, 103, 104»

·         Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

·         Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Уроки ввічливості»,

«Режим дня»

·         Моделювання ситуації «Одягайся

по погоді»

·         Читання творів художньої літера-тури (на вибір)